Subject: Päring: 1964/65. õppeaasta õpilaste nimekiri
From: "Anu Koiduaru" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 13 Feb 2025 15:27:45 +0200

Tere!

Haridus- ja Teadusministeeriumi poole pöördus isik, kes palus saata ühe
kooli 1964/65. õppeaasta konkreetse klassi õpilaste nimekiri. HTM-i
arhiivis on selle kooli materjalid ja on ka olemas konkreetselt see
imekiri. Isik ise on selle klassi nimekirjas.

Kas on õigus küsida, milleks ta nimekirja vajab?

Kas on õigus üldse seda nimekirja talle saata?

Lugupidamisega

Anu Koiduaru

arhivaar

dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 663 1927

 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.